לרוב כשבונים אתר חנות לעסק, כמעט ולא נותנים יחס להשקה שלו, האתר פשוט עולה לאוויר כשמסיימים לבנות אותו, ויש אולי פרסום בסיסי ברשתות החברתיות. במצב כזה העסק מאבד מומנטום שהוא יכל לקבל לחנות המקוונת החדשה שלו מקהל היעד הקיים שלו, אם רק הוא היה יודע איך וכמה זה משפיע.

מהנסיון שלנו, חנות שבנינו ללקוח עשתה עשרות אלפי שקלים בשבוע הראשון לאחר השקתה, רק בגלל שבעל החנות חימם את קהל היעד הקיים שלו ואז הפיץ את הבשורה שהחנות באוויר, לא רק  שזה הכניס לו עשרות אלפי שקלים בזמן קצר מאוד, הוא גם חסך לעצמו את המועקה של ההמתנה להזמנות בחנות חדשה מקידום אורגני שלפעמים נמשכת תקופה ארוכה.

רווחים ראשונים מהשקה טובה של חנות מקוונת
רווחים ראשונים מהשקה טובה של חנות מקוונת

איך גם אתם יכולים לעשות את זה

1. חימום קהלי היעד הקיימים

חממו את קהל היעד שלכם לפני השקת החנות, אם יש לכם עוקבים ברשתות החברתיות, בין אם זה פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לא משנה איפה, פרסמו שבוע או שבועיים לפני ההשקה שהאתר החדש שלכם בבניה. כך גם שבוע לפני ההשקעה, ואז ביום ההשקה פרסמו שהאתר באוויר.

עשו את ההשקה של החנות בתאריך מסודר, אל תעלו את האתר לאוויר לפני התאריך למרות שהוא צריך להיות מוכן להזמנות כבר לפני.

2. קידום ממומן

פרסמו מודעה בקידום ממומן שהאתר החדש שלכם באוויר, לקהל היעד שלכם ברשתות החברתיות בעיקר ודומיהם (look-a-like).

3. פרסמו בכל מקום בו העסק שלכם מוצג

למשל באתר “איזי”, בעמוד העסקי שלכם ברשתות, בוואטסאפ העסקי, בכל מקום בו “נמצא” העסק שלכם, תוסיפו את האתר החדש. כך אנשים יוכלו להגיע אליו בקלות וכל מי שנתקל בפרופילים שלכם ייכנס אליו.

התחילו כאן

מי הולך לקבל את כל ההזמנות?